Zuzenean Zerbitzuen Karta 2021
Aurkezpena
Zuzenean-en Zerbitzuen Kartan, Eusko Jaurlaritzak herritarrei arreta emateko zerbitzuak herritarren aurrean zer zerbitzu ematen dituen jasotzen da, zerbitzu horiei lotutako kudeaketa-kalitateko konpromisoen jarraipenarekin batera. Horrela, zerbitzuan etengabe hobetzeko kultura bultzatzen da.
Era berean, zerbitzuaren ezaugarri nagusiei buruzko informazioa ematen da, eta zerbitzua erabiltzen duten pertsonen eskubideak eta betebeharrak adierazten dira; horrela, kudeaketa publikoan gardentasunaren eta herritarren parte-hartzearen balioak sustatzen ditugu.
Zerbitzu Karta 2021:
- Unitate arduraduna eta xedea
- Eskainitako zerbitzuak
- Harremanetarako informazioa eta arreta-kanalak: aurrez aurreko zerbitzua, telefono bidezko zerbitzua, Euskadi.eus harremanetarako postontzia, Telegram eta Erregistro elektroniko orokorra
- Erabiltzaileen eskubide eta betebeharrak
- Zuzenean-eko zerbitzu-kartari aplikatu beharreko araudia
- Datu pertsonalen babesa
- Herritarren parte-hartzea
- Zuzentzeko neurriak
- Zerbitzu Kartaren indarraldia
- Zuzenean zerbitzuaren zerbitzuen karta 2021- bertsio inprimagarria (PDF, 1 MB)
Zuzenean Zerbitzu Kartako kalitatearen ebaluazioa:
Historikoa:
2020:
- Eskainitako zerbitzuak
- Zuzenean Zerbitzu Kartaren jarraitu beharreko arauak
- Erabiltzaileen eskubide eta betebeharrak
- Zerbitzu Kartako konpromisoen betetzea 2020 (PDF, 451 KB)
- Herritarren parte-hartzea
- Zerbitzu Kartaren indarraldia
- Harremanetarako informazioa eta ordutegia: aurrez aurreko zerbitzua, telefono bidezko zerbitzua, Euskadi.eus harremanetarako postontzia eta Telegram
- Triptikoa, Zuzenean Zerbitzu Katalogoa (elebiduna) (PDF, 1 MB)
2019:
- Eskainitako zerbitzuak
- Zuzenean Zerbitzu Kartaren jarraitu beharreko arauak
- Erabiltzaileen eskubide eta betebeharrak
- Zerbitzu Kartako konpromisoen betetzea 2019 (PDF, 41 KB)
- Herritarren parte-hartzea
- Zerbitzu Kartaren indarraldia
- Harremanetarako informazioa eta ordutegia: aurrez aurreko zerbitzua, telefono bidezko zerbitzua, Euskadi.eus harremanetarako postontzia eta Telegram
- Triptikoa, Zuzenean Zerbitzu Katalogoa 2019 (elebiduna) (PDF, 1 MB)
2018:
- Eskainitako zerbitzuak
- Zuzenean Zerbitzu Kartaren jarraitu beharreko arauak
- Erabiltzaileen eskubide eta betebeharrak
- Zerbitzu Kartako konpromisoen betetzea 2018 (PDF, 148 KB)
- Herritarren parte-hartzea
- Zerbitzu Kartaren indarraldia
- Harremanetarako informazioa eta ordutegia: aurrez aurreko zerbitzua, telefono bidezko zerbitzua, Euskadi.eus harremanetarako postontzia eta Telegram
2017
- Eskainitako zerbitzuak
- Zuzenean Zerbitzu Kartaren jarraitu beharreko arauak
- Erabiltzaileen eskubide eta betebeharrak
- Zerbitzu Kartako konpromisoen betetzea 2017 (PDF, 153 KB)
- Herritarren parte-hartzea
- Zerbitzu Kartaren indarraldia
- Harremanetarako informazioa eta ordutegia: aurrez aurreko zerbitzua, telefono bidezko zerbitzua, Euskadi.eus harremanetarako postontzia eta Telegram
- Triptikoa, Zuzenean Zerbitzu Karta 2017 (elebiduna) (PDF, 781 KB)
2016
- Zerbitzu Karta Zuzenean 2016 - 2016ko otsaileko bertsioa (PDF, 376 KB)
- Zerbitzu Kartako konpromisoen betetzea 2016 (PDF, 154 KB)
- Triptikoa (PDF, 436 KB)
<2015
- Zerbitzu Karta Zuzenean 2015 - 2015ko otsaileko bertsioa (PDF, 532 KB)
- Zerbitzu Kartako konpromisoen betetzea 2015 (PDF, 21 KB)
- Triptikoa (PDF, 1 MB)
2014
- Zerbitzu Karta Zuzenean 2014 - 2014ko apirileko bertsioa (PDF, 1 MB)
- Zerbitzu Kartako konpromisoen betetzea 2014 (PDF, 169 KB)
- Informazio liburuxka (PDF, 1,5 MB)
2013
- Zerbitzu Karta Zuzenean 2013 - 2013ko apirileko bertsioa (PDF, 1 MB)
- Zerbitzu Kartako konpromisoen betetzea 2013 (PDF, 150 KB)
- Informazio liburuxka (PDF, 2,2 MB)
2012
- Zerbitzu Karta 2012 (PDF, 1,2 MB)
- Zerbitzu Kartako konpromisoen betetzea 2012 (PDF, 191 KB)
- Informazio liburuxka (PDF, 1,3 MB)
2011
- Zerbitzu Karta 2011 (PDF, 1,2 MB)
- Zerbitzu Kartako betetze-konpromisoa 2011 (PDF, 86 KB)